Тема:
Вода на Землі. Властивості води. Три стани води . Кругообіг води в природі.
Любі діти!
Сьогодні наприкінці нашого заняття ви в черговий раз
переконаєтесь про важливість води для життя на Землі, пригадаєте властивості
води, зумієте пояснити, як відбувається кругообіг води в природі, як потрібно
ощадливо використовувати воду.
Ця чудодійна речовина
є всюди: наше тіло складається переважно з води, вона є у всіх живих
організмах, знаходиться в океанах, річках, озерах, під землею та в повітрі,
законсервована в брилах віковічних льодовиків…Така проста і всім відома, вона,
даруючи життя, сама наче жива, перебуває в постійному русі. Тож не випадково її
називають «вічною та невтомною
мандрівницею». А ми з вами зараз також помандруємо з нею… Для початку
розшифруємо послання…
1. Починаєм! Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=vVNtxRFn5P
2. Дайте відповіді на питання:
- В яких агрегатних станах може перебувати вода ?
- Які властивості води?
Дозволяється підглядати в підручник!
3. А ви знаєте, що в природі не існує абсолютно чистої
води? Яка властивість води в цьому винна? Наведіть приклади.
4. Вода з’явилася на Землі приблизно 3,8 млрд років тому,
коли земна кора досить охолола. Багато років тому її можливо пили динозаври, а сьогодні
п’ємо ми. Кількість води на Землі залишається майже незмінною. Як таке можливо?
Зараз дізнаємось… Гайда за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=i3WyXdCzGrU
5. Про воду можна говорити безкінечно… Якщо подобається,
подивись ще це відео!
https://www.youtube.com/watch?v=0bXyZDj3gbc
Закріплення
вивченого матеріалу
Час попрацювати в зошитах…
Виконайте завдання в зошиті.
Підсумки
уроку
Попрацювали? На завершення послухайте оповідання
https://www.youtube.com/watch?v=OPgcqhO0P6g
Домашнє
завдання
Прочитай параграф 31,32. Разом з дорослими помандруй своєю місцевістю. Які природні водойми в ній є? Склади розповідь про одну з них. Які заходи ви запропонували б для її охорони? Вже чекаємо на ваші виконані завдання
Завдання.
Пропоную вам ознайомитися з таблицею для повторного використання речей.
Розглянемо приклади повторного використання речей і матеріалів з них.
Використані речі
|
Повторне використання
|
Пляшки поліетиленові з-під мінеральної води та напоїв
|
Герметичне зберігання прального порошку, інших хімічних, сипучих, будівельних матеріалів і предметів (цементу, гіпсу, алебастру, піску, дрібних цвяхів). Використання для тимчасового зберігання або транспортування води, молока, олії, інших напоїв і продуктів. Виготовлення годівничок для птахів взимку, декоративних поробок, горщиків для квітів. При заповненні піском – виготовлення не несучих навантаження стін легких споруд
|
Ємності пластмасові з-під фарби, будівельних сумішей
|
Використання в якості відер для води при прибиранні, ємностей для зберігання господарчих предметів
|
Банки, пляшки скляні
|
Для зберігання води, напоїв, фруктового варення, олії, меду в побуті, домашнього консервування
|
Картонні коробки
|
Для збору макулатури різного розміру, при цьому макулатура здається разом з коробкою. Для зберігання речей, для транспортування речей
|
Паперові відходи
|
Для розпалювання дров, вогнищ
|
Коробки пресервів
|
Підставки для горщиків, коробки для зберігання дрібних предметів
|
Пакети, мішки
|
Повторне використання у побуті для збирання сміття або зберігання речей
|
Одяг, вироби з тканин
|
Виготовлення робочих рукавиць, торбинок. Використання в якості ганчірок і протирального матеріалу
|
Сталеві стержні, товста проволока
|
Виготовлення, ремонт залізобетонних споруд , дорожнього покриття у приватному будинку
|
Опрацювати §47. Опрацювати питання в кінці параграфу (усно), виконати письмово практичну роботу на ст. 210 "Складання Червоної книги своєї місцевості".
Ваші відповіді у зошиті сфотографуйте і надішліть вчителю по Viber
З повагою, учитель природознавства.😘😘😘
18.05.2020
Тема «Охорона природи.»
1.Для вичення теми необхідно пеглянути відео-матеріал :
2. Перечитайте відповідний параграф підручника (§47).
3.Виконайте завдання в кінці параграфа від 1по 3 в робочому зошиті.
Ваші відповіді у зошиті сфотографуйте і надішліть вчителю по Viber
З повагою, учитель природознавства.😘😘😘
14.05.2020
2. Перегляньте відеофрагменти:
3. Дайте коротку письмову відповідь на питання:
Ваші відповіді у зошиті сфотографуйте і надішліть вчителю по Viber
З повагою, учитель природознавства.😘😘😘
07.05.2020
Тема «Людина – частина природи. Зв’язок людини з природою. Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини»
Ваші відповіді у зошиті сфотографуйте і надішліть вчителю по Viber
З повагою, учитель природознавства.😘😘😘
04.05.2020
Контрольна робота з теми «Планета Земля як середовище життя організмів»

1. ВИКОНАТИ ПИСЬМОВО В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ СВІЙ ВАРІАНТ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ, СФОТОГРАФУВАТИ ВИКОНАНУ РОБОТУ ТА СЬОГОДНІ, 4 травня, ДО 18.00 ГОД. НАДІСЛАТИ ВИКОНАНУ РОБОТУ МЕНІ НА VIBER.
І ВАРІАНТ - ВИКОНУЮТЬ
Варіант 1
І рівень
ІІ рівень
|
ІІІ рівень
ІV рівень
II ВАРІАНТ - ВИКОНУЮТЬ
II ВАРІАНТ - ВИКОНУЮТЬ
Варіант
2
І рівень
ІІ рівень
2 сойка і горобина
3 блоха і пацюк
А паразитизм
Б взаємовигідне
В виїдання
Г хижацтво
ІІІ рівень
ІV рівень
Бажаю Вам успіху!

30 .04.2020
ПРИРОДОЗНАВСТВО, 5 клас, практичне заняття №12 «Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості»
______________________
_______________________
![]() |
______________________
_________________________
____________________
_________________
Ваші відповіді у зошиті сфотографуйте і надішліть вчителю по Viber
З повагою, учитель природознавства.😘😘😘
27.04.2020
Ваші відповіді у зошиті , свою екосистему ,сфотографуйте і надішліть вчителю .
З повагою, учитель природознавства.😘😘😘
З повагою, учитель природознавства.😘😘😘
22.04.2020
Тема. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Співіснування організмів. Угруповання організмів.
З повагою, учитель природознавства.😘😘😘
================================================================
16.04.2020
Тема: Водне середовище життя.
2.Опрацюйте параграф 41.
3.Складіть усну розповідь "Тварини - мешканці водойм".
4.Творче завдання:скласти кросворд, синквейн.
==============================================================
13.04.2020
Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя у кожному з них. Наземно-повітряне середовище.
1.Опрацюйте параграф 40.
2.Переглянути електронну презентацію з теми, виконати 2 завдання, надані наприкінці презентації за посиланням.
Завдання з презентації на ст.15,16 виконати в робочому зошиті.
Прошу виконане завдання у зошиті сфотографувати і надіслати у Viber (+380677007067)
==================================================================
09.04.2020 Тема « Грунтове середовища життя»
1. Перегляньте відео-урок. Грунтове середовище життя організмів.
2.Опрацюйте параграф 42.
3.Складіть усну розповідь "Тварини - мешканці грунту".
4.Творче завдання:скласти кросворд, синквейн.
==================================================================
06.04.2020
Тема «Різноманітність середовищ життя. Пристосування організмів до життя в кожному з них. Наземно-повітряне, водне і ґрунтове середовища життя»
Як почуває себе ваша бобові ?
==================================================================
02.04.2020
Тема «Вплив на організми чинників неживої природи (вода, тепло). Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища»
4. STEM-завдання. У програмі PowerPoint виконати презентацію «Вмілі маскувальники» з прикладами маскування тварин.(За бажанням)
Прошу виконане завдання у зошиті сфотографувати і надіслати у Viber (+380677007067)
Як почуває себе ваша бобова рослина?
==================================================================30.03.2020
Добрий день, шановні учні! Оскільки карантин, то ми продовжуємо працювати дистанційно. Сьогодні у нас цікавенна тема! Ми будемо вивчати тему " Бактерії ". Тож успіхів усім нам!
П
|
К
|
О
|
Д
|
Л
|
В
|
З
|
У
|
Б
|
Р
|
А
|
К
|
О
|
В
|
Д
|
К
|
Д
|
З
|
І
|
В
|
І
|
Б
|
Р
|
О
|
Д
|
З
|
Ш
|
Г
|
Л
|
В
|
П
|
О
|
Д
|
О
|
Р
|
О
|
Ж
|
Н
|
И
|
К
|
Д
|
В
|
О
|
Н
|
К
|
А
|
В
|
А
|
К
|
А
|
В
|
В
|
Б
|
К
|
А
|
К
|
Б
|
О
|
Р
|
В
|
Б
|
А
|
М
|
А
|
Ж
|
Є
|
Л
|
Ж
|
У
|
Р
|
А
|
В
|
Е
|
Л
|
Ь
|
А
|
О
|
В
|
К
|
Н
|
Е
|
К
|
А
|
П
|
Б
|
Ц
|
Б
|
Л
|
В
|
У
|
Р
|
П
|
А
|
Л
|
Е
|
Л
|
Е
|
К
|
А
|
В
|
Р
|
Б
|
Ш
|
В
|
К
|
Ь
|
З
|
Б
|
Л
|
М
|
К
|
Д
|
Т
|
О
|
В
|
О
|
П
|
Л
|
А
|
В
|
Е
|
Т
|
К
|
Д
|
З
|
О
|
О
|
Д
|
Д
|
А
|
Д
|
Л
|
М
|
У
|
Х
|
О
|
М
|
О
|
Р
|
Д
|
З
|
Р
|
А
|
Д
|
К
|
Е
|
Т
|
З
|
Б
|
К
|
Б
|
Б
|
В
|
У
|
Н
|
У
|
В
|
П
|
К
|
Ц
|
Н
|
В
|
А
|
Б
|
Б
|
І
|
Л
|
Ж
|
Д
|
В
|
З
|
Л
|
І
|
Щ
|
И
|
Н
|
А
|
В
|
Л
|
О
|
И
|
Б
|
У
|
П
|
Д
|
У
|
Б
|
Б
|
Л
|
С
|
В
|
С
|
П
|
І
|
В
|
Ф
|
С
|
Д
|
О
|
І
|
К
|
Ш
|
Ф
|
А
|
В
|
Т
|
А
|
Т
|
З
|
І
|
Б
|
Р
|
И
|
Ж
|
И
|
К
|
Р
|
Д
|
Ж
|
Є
|
( Записи ведемо в робочих зошитах ).

Немає коментарів:
Дописати коментар