5 клас






15.02.2021



Тема: Вода на Землі. Властивості води. Три стани води . Кругообіг води в природі.

Любі діти!

Сьогодні наприкінці нашого заняття ви в черговий раз переконаєтесь про важливість води для життя на Землі, пригадаєте властивості води, зумієте пояснити, як відбувається кругообіг води в природі, як потрібно ощадливо використовувати воду.

 Ця чудодійна речовина є всюди: наше тіло складається переважно з води, вона є у всіх живих організмах, знаходиться в океанах, річках, озерах, під землею та в повітрі, законсервована в брилах віковічних льодовиків…Така проста і всім відома, вона, даруючи життя, сама наче жива, перебуває в постійному русі. Тож не випадково її називають «вічною та  невтомною мандрівницею». А ми з вами зараз також помандруємо з нею… Для початку розшифруємо послання…



1. Починаєм! Перегляньте відео за посиланням

                                            https://www.youtube.com/watch?v=vVNtxRFn5P                                            

2. Дайте відповіді на питання:

  •                 В яких агрегатних станах може перебувати вода ?                  
  • Які властивості води?

Дозволяється підглядати в підручник!

3. А ви знаєте, що в природі не існує  абсолютно чистої води? Яка властивість води в цьому винна? Наведіть приклади.

4. Вода з’явилася на Землі приблизно 3,8 млрд років тому, коли земна кора досить охолола. Багато років тому її можливо пили динозаври, а сьогодні п’ємо ми. Кількість води на Землі залишається майже незмінною. Як таке можливо? Зараз дізнаємось… Гайда за посиланням

 https://www.youtube.com/watch?v=i3WyXdCzGrU

5. Про воду можна говорити безкінечно… Якщо подобається, подивись ще це відео!

https://www.youtube.com/watch?v=0bXyZDj3gbc

Закріплення вивченого матеріалу

Час попрацювати в зошитах…

Виконайте завдання в зошиті.

Підсумки уроку

Попрацювали? На завершення послухайте оповідання

https://www.youtube.com/watch?v=OPgcqhO0P6g

Домашнє завдання

Прочитай параграф 31,32. Разом з дорослими помандруй своєю місцевістю. Які природні водойми в ній є? Склади розповідь про одну з них. Які заходи ви запропонували б для її охорони? Вже чекаємо на ваші виконані завдання


Прошу виконане завдання  сфотографувати і надіслати у Viber (+380677007067)
З повагою, учитель природознавства.😘😘😘


28.05.2020



Тема уроку. Навчальний проект «Смітити не можна переробляти» (про друге життя побутових речей)

Мета: запропонувати, як можна використати вживані речі з користю для людини і природи.

Завдання.
1.     Перегляньте Презентацію  «Навчальний проект на тему "Смітити не можна - переробляти"» https://naurok.com.ua/prezentaciya-navchalniy-proekt-na-temu-smititi-ne-mozhna---pereroblyati-95218.html
2.     Ознайомтеся з демонстрацією результатів проектної діяльності за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mOQvHJYi1Lg

Опис проблеми. Багато вже використаних  в побуті речей можуть отримати «друге життя» (наприклад, з використаних пластикових пляшок можна робити сувеніри, корисні речі для саду чи городу; можна розмалювати скляні чи пластикові банки. Використані пластикові пакети, папір (коробки) також можуть бути ще раз використані як корисні речі). Таким чином, ми не будемо купувати нові речі, а сприятимемо не тільки заощадженню наших коштів, а й збереженню природних ресурсів на виготовлення нових речей. Давайте використаєм нашу фантазію і створимо нові корисні речі зі старих!

Пропоную вам ознайомитися з таблицею  для повторного використання речей.

Розглянемо приклади повторного використання речей і матеріалів з них.
Використані речі
Повторне використання
Пляшки поліетиленові з-під мінеральної води та напоїв
Герметичне зберігання прального порошку, інших хімічних, сипучих, будівельних матеріалів  і предметів (цементу, гіпсу, алебастру, піску, дрібних цвяхів). Використання для тимчасового зберігання або транспортування води, молока, олії, інших напоїв і продуктів. Виготовлення годівничок для птахів взимку, декоративних поробок, горщиків для квітів. При заповненні піском – виготовлення не несучих навантаження стін легких споруд
Ємності пластмасові з-під фарби, будівельних сумішей
Використання в якості відер для води при прибиранні, ємностей для зберігання господарчих предметів
Банки, пляшки скляні
Для зберігання води, напоїв, фруктового варення, олії, меду в побуті, домашнього консервування
Картонні коробки
Для збору макулатури різного розміру, при  цьому макулатура здається разом з коробкою. Для зберігання речей, для транспортування речей
Паперові відходи
Для розпалювання дров, вогнищ
Коробки пресервів
Підставки для горщиків, коробки для зберігання дрібних предметів
Пакети, мішки
Повторне використання у побуті для збирання сміття або зберігання речей
Одяг, вироби з тканин
Виготовлення робочих рукавиць,  торбинок. Використання в якості ганчірок і протирального матеріалу
Сталеві стержні, товста  проволока
Виготовлення, ремонт залізобетонних споруд , дорожнього покриття у приватному будинку

Протягом трьох днів  маєте підібрати приклади використання вживаних предметів і виготовити нові речі.
ІІ. Виготовлення нових речей (на вибір)
1. Виготовити нові речі. 
2. Сфотографувати нові речі.
3. Презентувати свій проєкт.
4. Зробити висновки  щодо результатів виконання проєкту.


5. При наявності цікавих результатів підготувати електронну презентацію.












              

Прошу виконане завдання  сфотографувати і надіслати у Viber (+380677007067)
З повагою, учитель природознавства.😘😘😘



25.05.2020

 Тема «Заказники,заповідники, національні парки та їх значення для збереження природи Землі.»

Уважно переглянути відео.

Опрацювати параграф 48.

Скористайтеся картою та знайдіть на ній заповідники.

Виготовити пам'ятки-буклети щодо збереження біорізноманіття та охорони природи.

Прошу виконане завдання  сфотографувати і надіслати у Viber (+380677007067)
З повагою, учитель природознавства.😘😘😘


21.05.2020

                        Тема «Червона книга України.Практична робота.                             Складання червоної книги своєї місцевості.»

Завдання:  переглянути презентацію.  .        






























  22..     З               З                                                                           
Завдання:  переглянути мультфільм.




Опрацювати §47. Опрацювати питання в кінці параграфу (усно), виконати письмово практичну роботу на ст. 210 "Складання Червоної книги своєї місцевості". 


 Ваші відповіді у зошиті сфотографуйте і надішліть вчителю по Viber  
  З повагою, учитель природознавства.😘😘😘



18.05.2020

Тема «Охорона природи.»
1.Для вичення теми необхідно пеглянути відео-матеріал :


2. Перечитайте  відповідний  параграф  підручника  (§47).

3.Виконайте завдання в кінці параграфа від 1по 3 в робочому зошиті.


 Ваші відповіді у зошиті сфотографуйте і надішліть вчителю по Viber  
  З повагою, учитель природознавства.😘😘😘




14.05.2020



Тема «Екологічні  проблеми  та  їх  вирішення»


Виконайте  наступні  завдання:
1. Перечитайте  відповідний  параграф  підручника  (§46).
2. Перегляньте  відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=ggTt5gpjRMA – Екологічні  проблеми  та  їх  вирішення.
https://www.youtube.com/watch?v=Pt9y30fPSls  – Екологічні  проблеми  та  їх  розв’язання.

https://www.youtube.com/watch?v=RQZfX0M6IrM – Сучасні  екологічні  проблеми.
3. Дайте коротку  письмову  відповідь  на  питання:
а) що  є  джерелами  забруднення  навколишнього  середовища;
б) наведи  приклади  наслідків  забруднення  навколишнього  середовища;
в) поясни,  яких  заходів  вживають  люди,  щоб  подолати  екологічні  проблеми;
г) що  робиш  особисто  ти  для  збереження  природи;
ґ) з  різних  джерел  інформації  підбери  відомості  про  економне  використання  енергоносіїв.

4. Виконайте  завдання  за  посиланням https://learningapps.org/4974809


5. STEM-завдання.  Виконати  проект  «Макет  Землі  з  матеріалів-забруднювачів»».



 Ваші відповіді у зошиті сфотографуйте і надішліть вчителю по Viber  

     З повагою, учитель природознавства.😘😘😘





07.05.2020



 Тема «Людина – частина  природи.  Зв’язок  людини  з  природою.  Зміни  в  природі,  що  виникають  унаслідок  природних  чинників  і  діяльності  людини»

Добрий  день, шановні діти! Сьогодні  пропоную  наступну  тему  для  опрацювання  дистанційно  «Людина – частина  природи.  Зв’язок  людини  з  природою.  Зміни  в  природі,  що  виникають  унаслідок  природних  чинників  і  діяльності  людини».


Виконайте  наступні  завдання:
1. Перечитайте  відповідний  параграф  підручника  (§45).

2. Перегляньте  відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=iADQf8rFK3s – Людина – частина  природи.
https://www.youtube.com/watch?v=kV8J0Nvwjy0  – Як  пов’язані  здоров’я  і  довкілля  людини.

3. Дайте коротку  письмову  відповідь  на  питання:
а) наведи  приклади  впливу  людини  на  природу.
б) як  на  людину  впливає  жива  і  нежива  природа?
в) поясни,  як  ти  розумієш  вислів  «людина – частина  природи»?


4. Поспілкуйся  з  дорослими  членами  своєї  родини  і  з’ясуй,  що  у  твоєму  природному оточенні за  останні  роки  змінилося  під  впливом  природи,  а  що – господарської  діяльності  людини.



 Ваші відповіді у зошиті сфотографуйте і надішліть вчителю по Viber  

     З повагою, учитель природознавства.😘😘😘





04.05.2020

Контрольна робота з теми «Планета Земля як  середовище життя організмів»








Шановні діти,сьогодні ви пишите контрольну роботу,для цього вам потрібно:


1. ВИКОНАТИ ПИСЬМОВО В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ СВІЙ ВАРІАНТ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ, СФОТОГРАФУВАТИ ВИКОНАНУ РОБОТУ ТА СЬОГОДНІ, 4 травня, ДО 18.00 ГОД. НАДІСЛАТИ ВИКОНАНУ РОБОТУ МЕНІ НА VIBER.

І ВАРІАНТ - ВИКОНУЮТЬ

Бринь І. Гнідець А. Зінько М. Мамонов О. Матвіїв М. Панечко Н. 


                                                                      Варіант  1

І  рівень

1.  У  якому  середовищі  життя  проживають  муха,  горобець,  білка?
а) наземно-повітряне;               б) ґрунтове;         в) водне.
2.  Які  пристосування  має  кріт  звичайний,  щоб  жити  у  ґрунті?
а) добрий  зір,  нюх  і  слух;         
б) тіло  овальне,  риючі  кінцівки;         
в) довгі  тіло  і  кінцівки.
3. Від  якого  джерела  світла  залежить  життя  на  планеті  Земля?
а) вогонь;                    б) Місяць;             в) Сонце.
4.  Укажіть  посухостійку  рослину.
а) калюжниця  болотна;                б) конвалія  лісова;        в) ковила  степова.
5.  Виберіть  теплолюбну  рослину.
а)  овес  і  льон;            б) кедр  і  модрина;                  в) диня  і  персик.
6.  До  денних  тварин  належить…
а)  дятел  строкатий;           б)  сова  вухата;              в)  кажан  звичайний.
7.  До  тіньолюбних  рослин  належить…
а)  копитняк;                        б) сосна;                          в)  береза.
8.  Укажіть  хижих  тварин.
а)  кабан,  ведмідь,  їжак;              б)  гусінь,  снігур,  козуля;
в)  сова,  лисиця,  яструб.
9.  Людина  захворіла  на  туберкульоз.  Який  організм  спричиняє  цю  хворобу?
а)  отруйний  гриб;        б)  паличкоподібна  бактерія;      
в)  одноклітинна  тварина.
10.  Яке  співіснування  організмів  вигідне  обом?
а)  синиця  займає  гніздо  дятла;
б)  вівсянка  годує  пташеня  зозулі,  яке  більше  за  неї;
в)  сойка  живиться  плодами  горобини.

ІІ рівень

11. Установіть  відповідність  між  парами  організмів  та  видами  співіснування.


1 карась і щука      
2 гриб-трутовик і  береза      
3 джміль і конюшина      
                                  А паразитизм
                                  Б взаємовигідне
                                  В виїдання
                                  Г хижацтво



12.   Розташуйте  рослини  в  послідовності  їх  цвітіння  від  весни  до  пізньої  осені:   пізньоцвіт  осінній,  підсніжник  білий,  липа  серцелиста,  кульбаба  лікарська.

ІІІ рівень

13.  Наведіть  приклади  пристосування  організмів  до  змін  пір  року,  опишіть  їх.

ІV рівень

14. Поясніть,  як  відрізнити  тварини  від  грибів.




II  ВАРІАНТ - ВИКОНУЮТЬ

Рибак І. Рибак Ю. Сайчук В. Теглівець Д. Ткачишин Б. Ярема О. 

 


Варіант  2

І  рівень

1.  У  якому  середовищі  життя  проживають  сліпак,  кріт,  черв’як  дощовий?
а) наземно-повітряне;               б) ґрунтове;                          в) водне.
2.  Які  пристосування  має  кіт  лісовий,  щоб  жити  у  наземно-повітряному  середовищі?
а) добрий  зір,  нюх  і  слух;         
б) тіло  овальне,  риючі  кінцівки;         
в) довгі  тіло  і  кінцівки.
3. Від  якого  джерела  тепла  залежить  життя  на  планеті  Земля?
а) вогонь;                              б) Місяць;                       в) Сонце.
4.  Укажіть  вологолюбну  рослину.
а) цмин  пісковий;               б) ковила  степова;             в) калюжниця  болотна.
5.  Укажіть  холодостійку  рослини.
а)  диня  і  персик;                б)  кедр  і  модрина;            в)   черешня  і  перець.
6.  До  нічних  тварин  належить…
а)  синиця  чубата;               б)  сова  вухата;               в) горобець  звичайний.
7.  До  світлолюбних  рослин  належить…
а)  вороняче  око;                           б)  копитняк;                       в) льон.
8.  Укажіть  всеїдних  тварин.
а)  кабан,  ведмідь,  їжак;                        б)  гусінь,  снігур,  козуля;
в)  сова,  лисиця,  яструб.
9.  Кисломолочні  продукти  виготовляють  за  допомогою …
а)  грибів;                             б)  бактерій;                              в)  комах.
10.  Яке  співіснування  організмів  вигідне  обом?
а)  гусінь  поїдає  листя  липи;     
б)  гриби-трутовики  оселилися  на  березі;              
в)  бджола  запилює  кульбабу.

ІІ рівень

11.  Установіть  відповідність  між  парами  організмів  та  видами  співіснування.

                               1 сова і миша      
                               2 сойка і горобина      
                               3 блоха і пацюк      
                                                             А паразитизм
                                                             Б взаємовигідне
                                                             В виїдання
                                                             Г хижацтво


12.   Розташуйте  рослини  в  послідовності  їх  цвітіння  від  весни  до  пізньої  осені:  проліска  дволиста,  хризантема,  мак  польовий,  лілія  біла.

ІІІ рівень

13. Наведіть  приклади  пристосування  організмів  до  низьких  і  високих  температур,  опишіть  їх.

ІV рівень


14.  Поясніть,  як  відрізнити  рослини  від  грибів.


Бажаю Вам успіху!








30 .04.2020


ПРИРОДОЗНАВСТВО,  5 клас, практичне заняття №12 «Ознайомлення  з  найпоширенішими  й  отруйними  рослинами, грибами  і  тваринами  своєї  місцевості»

Добрий  день, шановні учні! Сьогодні  пропоную  виконати  завдання  практичного  заняття,  яке  ви  проведете  самостійно, використовуючи  Інтернет  або  науково-популярну  літературу.

Перед  виконанням  завдань  перегляньте  відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=Ljcxib6U_Vw – Отруйні  рослини,  гриби,  тварини.
https://www.youtube.com/watch?v=iM7Uh3rnGvM – ТОП 7  небезпечних  тварин  України. 




ПРАКТИЧНЕ   ЗАНЯТТЯ  № 12.
Тема. Ознайомлення  з  найпоширенішими  й  отруйними  рослинами, грибами  і  тваринами  своєї  місцевості.
 


Мета:  навчитись  розпізнавати  найпоширеніші  та  отруйні  рослини,  гриби  і  тварини  своєї  місцевості;  удосконалювати  навички  роботи  з  додатковими  джерелами  знань;  виховувати  дбайливе  ставлення  до  навколишнього  середовища.
Обладнання:  зображення  (фотографії,  малюнки)  рослин,  грибів,  тварин,  науково-популярна  література.
ХІД   РОБОТИ
1. Напиши  назви  найпоширеніших  рослин,  грибів  і  тварин  своєї  місцевості.
Ліс: __________________________________________________________________  __________________________________________________________________________________________________________________________________________
Річка та  озеро: _______________________________________________________  _____________________________________________________________________
Болото: ______________________________________________________________  _____________________________________________________________________
Лука: ________________________________________________________________  _____________________________________________________________________
 2. Підпиши  отруйні  гриби,  рослини  і  тварини  нашої  місцевості.

______________________



_______________________























______________________


                                                                 
                                                           ______________________


                                                          ________________________


                                                  
                                                ________________________



                                                         _________________________
         

                                                             ____________________



                                     _________________


3. Які  гриби  називають  умовно  їстівними?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. З  переліку  випиши  отруйні  гриби,  рослини  і  тварини:  липа  серцелиста,  жовтець  їдкий,  тарантул  південноросійський,  павук-сріблянка,  мухомор  червоний,  паслін  солодко-гіркий,  мідянка,  печериця,  гриб-зонтик,  молочай,  бліда  поганка,  богомол  звичайний,  конвалія  травнева,  п’явка  медична,  пижмо  звичайне,  кліщ  собачий,  лисичка  несправжня,  білий  боровик.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зроби  висновок  до  практичного  заняття.
1. Чому  людині  потрібно  знати  про  отруйні  гриби,  рослини,  тварини?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________





















































 Ваші відповіді у зошиті сфотографуйте і надішліть вчителю по Viber  


     З повагою, учитель природознавства.😘😘😘







27.04.2020


Добрий  день, шановні учні! Сьогодні  пропоную  наступну  тему  для  опрацювання  дистанційно  «Екосистеми».

Виконайте  наступні  завдання:
1. Перечитайте  відповідні  параграфи  підручника  (§44).

2. Перегляньте  відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=PLFMAnuaCDM – Екосистеми.  Структура  екосистеми.
https://www.youtube.com/watch?v=4V6d2Szu0-I  – Екосистема  лісу.
https://www.youtube.com/watch?v=-uKodCuMnb4 – Екосистема  степу.
https://www.youtube.com/watch?v=BapB3c5r48w – Екосистема  річки.
https://www.youtube.com/watch?v=cMXvSDKrBIA – Екосистема  болота.


3. Дайте коротку  письмову  відповідь  на  питання:
а) що  таке  екосистема?
б) із  чого  складається  екосистема?
в) яка  роль  природних  екосистем  у  природі  та  житті  людини?
г) наведи  приклади  штучних  екосистем.

4. STEM-завдання.  Використовуючи  підручні  матеріали  (коробку  з-під  взуття  або  цукерок,  кольоровий  папір,  нитки,  клей,  пластилін  тощо),  створи  макет  екосистеми.

   






























































    Ваші відповіді у зошиті , свою екосистему ,сфотографуйте і надішліть вчителю .                      
    З повагою, учитель природознавства.😘😘😘




22.04.2020

 Тема.  Вплив на організми чинників живої природи.   Взаємозв’язки між організмами. Співіснування організмів.   Угруповання організмів.





























































    
    Для вичення теми необхідно пеглянути відео-матеріал :





Завдання:
       1) Уважно перегляньте відео- матеріал!
       2) Запишіть тему уроку, накресліть ланцюг живлення.
       3) Дайте письмові відповіді на запитання з підсумків уроку.

        Ваші відповіді у зошиті сфотографуйте і надішліть вчителю по Viber  


     З повагою, учитель природознавства.😘😘😘


      ================================================================





  16.04.2020       


                           Тема:   Водне середовище життя. 
     
1. Завдання:  переглянути презентацію.                                                                                 
                       



2.Опрацюйте параграф 41.
3.Складіть  усну розповідь "Тварини - мешканці водойм".
4.Творче завдання:скласти кросворд, синквейн.


Прошу виконане завдання у зошиті сфотографувати і надіслати у Viber (+380677007067)
З повагою, учитель природознавства.😘😘😘

          ==============================================================


13.04.2020

Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя у кожному з них. Наземно-повітряне середовище.

   1.Опрацюйте параграф 40.

  2.Переглянути електронну презентацію з теми, виконати 2 завдання, надані наприкінці презентації за посиланням.

  Завдання з презентації на ст.15,16 виконати в робочому зошиті.


 Прошу виконане завдання у зошиті сфотографувати і надіслати у Viber (+380677007067)
З повагою, учитель природознавства.😘😘😘



==================================================================




09.04.2020 Тема « Грунтове  середовища  життя»

Добрий  день, шановні діти! Сьогодні  пропоную  наступну  тему  для  опрацювання  дистанційно . 



1. Перегляньте відео-урок. Грунтове середовище життя організмів.






2.Опрацюйте параграф 42.
3.Складіть  усну розповідь "Тварини - мешканці грунту".

4.Творче завдання:скласти кросворд, синквейн.



Прошу виконане завдання у зошиті сфотографувати і надіслати у Viber (+380677007067)
З повагою, учитель природознавства.😘😘😘


==================================================================




06.04.2020



   Тема «Різноманітність  середовищ  життя. Пристосування  організмів  до  життя  в  кожному  з  них.  Наземно-повітряне,  водне  і  ґрунтове  середовища  життя»

Добрий  день, шановні діти! Сьогодні  пропоную  наступну  тему  для  опрацювання  дистанційно . 

Виконайте  наступні  завдання:




1. Перечитайте  відповідні  параграфи  підручника  (§40-42).

2. Перегляньте  відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=6WUUdJnBpU4 – Різноманітність  середовищ  життя.  Наземно-повітряне  середовище.
https://www.youtube.com/watch?v=GXVjr1MUr6k&list=PLS3dH5drwWJb15kyQ6K9AgpNaLTVooXiD&index=33  – Чому  риби  мають  «риб’ячу»  форму.
https://www.youtube.com/watch?v=VEPDXLLaE2U – Тварини,  які  мешкають  у  ґрунті.

3. Дайте коротку  письмову  відповідь  на  питання:
а) які  умови  існування  у  наземно-повітряному  середовищі;
б) наведи  приклади  пристосування  організмів  до  життя  у  наземно-повітряному  середовищі;
в) які  умови  життя  у  організмів  у  водному  середовищі;
г) назви  рослини  і  тварини  водного  середовища;
ґ) які  умови  існування  організмів  у  ґрунтовому  середовищі;
д) як  пристосувались  мешканці  ґрунту  до  життя  у  ньому.

Прошу виконане завдання у зошиті сфотографувати і надіслати у Viber (+380677007067)
З повагою, учитель природознавства.😘😘😘

 Як почуває себе ваша бобові ?


==================================================================


02.04.2020


 Тема «Вплив  на  організми  чинників  неживої  природи  (вода,  тепло).  Пристосування  організмів  до  періодичних  змін  умов  середовища»

Добрий  день, шановні діти! Оскільки карантин, то нам потрібно організувати  дистанційне  навчання  з  теми  «Вплив  на  організми  чинників  неживої  природи  (вода,  тепло).  Пристосування  організмів  до  періодичних  змін  умов  середовища».

Виконайте  наступні  завдання:

1. Перечитайте  відповідний  параграф  підручника  (§38 ,39).
2. Перегляньте  відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=uW7SUbbXGzU – Пристосування  організмів  до  періодичних  змін  середовища.
https://www.youtube.com/watch?v=oa5Xld6jQPs – Хто  з  тварин  вміє  маскуватися.
https://www.youtube.com/watch?v=KMsU33lfOSw – Адаптація:  чому  тваринний  та  рослинний  світ  може  навчити  людину.

3. Дайте коротку  письмову  відповідь  на  питання в робочому зошиті:
а) як  тварини  пристосувалися  до  умов  різного  зволоження;
б) які  пристосування  мають  рослини і  тварини  від  перегрівання  та  переохолодження;
в) які  зміни  у  природі  називаються  періодичними;
г) наведіть  приклади  пристосувань  організмів  до  зміни  дня  і  ночі  та  зміни  пір  року.


4. STEM-завдання.  У  програмі  PowerPoint  виконати  презентацію  «Вмілі  маскувальники»  з  прикладами  маскування  тварин.(За бажанням)

Прошу виконане завдання у зошиті сфотографувати і надіслати у Viber (+380677007067)
З повагою, учитель природознавства.😘😘😘

 Як почуває себе ваша бобова рослина?

==================================================================

30.03.2020


Добрий  день, шановні учні! Оскільки карантин, то ми продовжуємо працювати  дистанційно. Сьогодні у нас цікавенна тема! Ми будемо  вивчати тему   " Бактерії ". Тож успіхів усім нам!

1.Розшифруйте філворд та знайдіть у ньому назви організмів різних царств природи. Розділіть у три колонки (Рослини, Гриби, Тварини). Чим ці організми відрізняються між собою? ( Напишіть двома реченнями. Записи ведемо в робочих зошитах ).

П
К
О
Д
Л
В
З
У
Б
Р
А
К
О
В
Д
К
Д
З
І
В
І
Б
Р
О
Д
З
Ш
Г
Л
В
П
О
Д
О
Р
О
Ж
Н
И
К
Д
В
О
Н
К
А
В
А
К
А
В
В
Б
К
А
К
Б
О
Р
В
Б
А
М
А
Ж
Є
Л
Ж
У
Р
А
В
Е
Л
Ь
А
О
В
К
Н
Е
К
А
П
Б
Ц
Б
Л
В
У
Р
П
А
Л
Е
Л
Е
К
А
В
Р
Б
Ш
В
К
Ь
З
Б
Л
М
К
Д
Т
О
В
О
П
Л
А
В
Е
Т
К
Д
З
О
О
Д
Д
А
Д
Л
М
У
Х
О
М
О
Р
Д
З
Р
А
Д
К
Е
Т
З
Б
К
Б
Б
В
У
Н
У
В
П
К
Ц
Н
В
А
Б
Б
І
Л
Ж
Д
В
З
Л
І
Щ
И
Н
А
В
Л
О
И
Б
У
П
Д
У
Б
Б
Л
С
В
С
П
І
В
Ф
С
Д
О
І
К
Ш
Ф
А
В
Т
А
Т
З
І
Б
Р
И
Ж
И
К
Р
Д
Ж
Є

2. Пригадайте зовнішню будову рослин, тварин, грибів,    використовуючи                               запропоновані схеми.
                   ( Записи ведемо в робочих зошитах ).    
                                   




                             теми  «Бактерії».

  Виконайте  наступні  завдання:
1. Перечитайте  відповідний  параграф  підручника  (§35 п.3,4).

2. Перегляньте  відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=xhHnhjr-Aj8 – 12  фактів  про  бактерії.

https://www.youtube.com/watch?v=LA_3qfSn79Y – Корисні  і  шкідливі  мікроорганізми.
3. Замалюйте  у  зошит  схематичне  зображення  форм  бактерій.

4. Дайте коротку  письмову  відповідь  на  питання:
а) хто  такі  бактерії;
б) де  мешкають  бактерії;
в) яка  користь  від  бактерій;
г) чим  можуть  зашкодити  бактерії.
Прошу виконане завдання у зошиті сфотографувати і надіслати у Viber (+380677007067)

     

============================================

Тема:   Гриби.






Д/з, параграф 35 . Як почуває себе ваша бобова рослина?

==================================================================


Тема:
Різноманітність організмів : Рослини . Навчальний проект. Вирощування найвищої бобової рослини .


 

Д/з параграф 34,

Сторінка  151 , станьте дослідниками природи .Результати спостережень запишіть у зошиті до таблиці  , а  коли ваші рослинки  виростуть сфотографуйте їх і відправте вчителю .









Немає коментарів:

Дописати коментар