18.02.2021
Тема уроку: «Харчова промисловість України»
Виконайте наступні завдання:1. Перегляньте відеофрагменти:
«Харчова промисловість України»
https://www.youtube.com/watch?v=i--B4UjdyjE
Виробництво харчових продуктів в Україні
https://www.youtube.com/watch?v=9CO2m4bLQYU&list=PLD8JhcNe2dD-
m5Rt7nm7V83pwoemLG981&index=36
Борошномельно-круп’яна, хлібопекарна та макаронна галузі.
https://youtu.be/9OgXrSV_z7E
Макаронна галузь
https://youtu.be/vhyf6oTZfCA
Цукрова промисловість
https://youtu.be/bZCShYazXAs
Олійно-жирова промисловість
https://www.youtube.com/watch?v=_ai7KrHOPSo
Крохмале-патокова промисловість
https://youtu.be/FX4-qSZuEjM
Виноробна та спиртова промисловість.
https://youtu.be/f7lvppYU1jI
Виробництво безалкогольних напоїв
https://youtu.be/BpMH9pB2KLM
Молококонсервна галузь
https://youtu.be/SdDkLpySc-8
М’ясна промисловість
https://youtu.be/qVGPXhB6XXE
Рибна промисловість
https://youtu.be/41hBEwocj_k
Харчова промисловість світу
https://www.youtube.com/watch?v=lgtmjDM5mJA
Виробництво продуктів харчування у світі
https://www.youtube.com/watch?v=8BHeNwcezLQ&list=PLD8JhcNe2dD-m5Rt7nm7V8...
2. Опрацюйте параграфи 32,33 підручника (автори В.М.Бойко, І.Л.Дітчук)
3. Розгляньте галузеву структуру харчової промисловості параграф 32, ст. 176
Дайте відповідь на питання в кінці параграфа
4. Попрацюйте з картою параграф 33, ст. 182
Дайте відповідь на питання в кінці параграфа
5. Дайте письмову відповідь на питання
Які ТНК працюють у сфері виробництва продуктів?
Які ТНК працюють на ринку харчових продуктів України? Які харчові виробництва вони контролюють?
Завдання для перевірки
1. Тести Харчова промисловість України та світу
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdJtkYJiIWdljdj9fFQqdlC_-iTk1_R...
2. Сполучить картки-країни із зображенням їх експортної продукції харчової промисловості.
https://learningapps.org/7682967
Підготувати дослідження на одну з тем:
"Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини" або
"Традиційні продукти харчування в Україні та країнах - сусідах".
28.05.2020
Підсумкова робота 5. Тема: Третинний сектор господарства.
Глобальні проблеми людства.
Шановні діти,сьогодні ви пишите контрольну роботу,для цього вам потрібно:
1. ВИКОНАТИ ПИСЬМОВО В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ СВІЙ ВАРІАНТ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ, СФОТОГРАФУВАТИ ВИКОНАНУ РОБОТУ ТА СЬОГОДНІ, 28 травня , до 18.00 год. НАДІСЛАТИ ВИКОНАНУ РОБОТУ МЕНІ НА VIBER.
І ВАРІАНТ-ВИКОНУЮТЬ
Білан роман,Гнідець Кароліна,Дикий Валентин, Зивер Христина, Корнят Іван
Варіант I
Варіант I
Початковий рівень (кожне
завдання – 1 бал)
1. Вкажіть особливість залізничного транспорту.
А. Маневреність, вигідність на коротких відстанях.
Б. Велика швидкість, висока вартість.
В. Надійність, велика вантажопідйомність.
Г. Найбільш економічний, не залежить від природних умов.
2. Вкажіть країни, в яких розташовані найбільші аеропорти світу.
А. США, Канада, Франція. В. Панама, Ліберія, Китай.
Б. США, Ізраїль, Тайвань. Г. Японія,
Німеччина, Франція.
3. Вкажіть основні райони бізнес-туризму у світі.
А. Канарські та Гавайські острови, Франція. В.
Кенія, Зімбабве, Танзанія.
Б. Непал, Ізраїль, Саудівська Аравія. Г. Бельгія, Нідерланди, Німеччина.
Середній рівень (кожне
завдання – 1 бал)
4. Дайте визначення поняття «транспортний вузол», «кредит».
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Назвіть показники зовнішньої торгівлі.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Встановіть відповідність між центрами України та відповідними їм
ознаками третинного сектору економіки.
1. Ізмаїл.
2. Жмеринка.
3. Хмільник.
4. Ворохта.
|
А. Аеропорт.
Б. Гірськолижний центр.
В. Залізничний вузол.
Г. Річковий і морський порт.
Ґ. Лікувально-оздоровчий центр.
|
|
Достатній рівень (3
бали)
7. Виберіть НЕ правильне твердження.
А. Найбільшими портами світу є Шанхай, Сінгапур,
Роттердам.
Б. В останні десятиліття зменшилися показники торгівлі
ноу-хау, патентами, ліцензіями.
В. Міжнародний туризм поступово стає провідною галуззю
світової економіки.
8. Поясніть причини виникнення та особливості розвитку глобальних
екологічних проблем.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Високий рівень (3 бали)
9. Оцініть роль малого підприємництва у розвитку ринку товарів і послуг.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________ІI ВАРІАНТ-ВИКОНУЮТЬ
Кривейко Артем, Лончинський святослав,Ногаль вероніка, Панечко Остап,Пришляк Анна
Початковий рівень (кожне
завдання – 1 бал)
1. Вкажіть особливість повітряного транспорту.
А. Маневреність, вигідність на коротких відстанях.
Б. Велика швидкість, висока вартість.
В. Надійність, велика вантажопідйомність.
Г. Найбільш економічний, не залежить від природних умов.
2. Вкажіть країни, в яких є найшвидкісніші залізниці для пасажирських
перевезень.
А. США, Канада, Франція. В. Панама, Ліберія, Китай.
Б. США, Ізраїль, Тайвань. Г. Японія,
Німеччина, Франція.
3. Вкажіть основні райони приморського туризму у світі.
А. Канарські та Гавайські острови, Франція. В.
Кенія, Зімбабве, Танзанія.
Б. Непал, Ізраїль, Саудівська Аравія. Г. Бельгія, Нідерланди, Німеччина.
Середній рівень (кожне
завдання – 1 бал)
4. Дайте визначення поняття «обсяг перевезень», «аутсорсинг».
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Назвіть регіональні зони вільної торгівлі.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Встановіть відповідність між центрами України та відповідними їм
ознаками третинного сектору економіки.
1. Бердянськ.
2. Чоп.
3. Кам’янець-Подільський.
4. Київ.
|
А. Морський і річковий порт.
Б. Культурний, науковий центр.
В. Залізничний вузол.
Г. Морський порт.
Ґ. Туристичний центр.
|
|
Достатній рівень (3
бали)
7. Виберіть НЕ правильне твердження.
А. Найменша густота (щільність) залізничних мереж є в
Азії.
Б. Банківськими гігантами світу є Швейцарія і Люксембург.
В. Основна частина прямих інвестицій припадає на
розвинуті країни.
8. Поясніть причини виникнення та особливості розвитку демографічної та
продовольчої проблем у світі.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Високий рівень (3
бали)
9. Оцініть транзитне значення транспортних магістралей в Україні.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________ iii ВАРІАНТ-ВИКОНУЮТЬ
Теглівець Олег,Теглівець Софія,Хром'як Назарій,
Цімерман Павло, Школяр Богданна
Варіант ІІІ
Початковий рівень (кожне
завдання – 1 бал)
1. Вкажіть особливість автомобільного транспорту.
А. Маневреність, вигідність на коротких відстанях.
Б. Велика швидкість, висока вартість.
В. Надійність, велика вантажопідйомність.
Г. Найбільш економічний, не залежить від природних умов.
2. Вкажіть країни, які володіють найбільшим морським флотом.
А. США, Канада, Франція. В. Панама, Ліберія, Китай.
Б. США, Ізраїль, Тайвань. Г. Японія,
Німеччина, Франція.
3. Вкажіть основні райони релігійного туризму у світі.
А. Канарські та Гавайські острови, Франція. В.
Кенія, Зімбабве, Танзанія.
Б. Непал, Ізраїль, Саудівська Аравія. Г. Бельгія, Нідерланди, Німеччина.
Середній рівень (кожне
завдання – 1 бал)
4. Дайте визначення поняття «вантажообіг», «фінансовий центр».
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Назвіть форми просторової організації наукових досліджень та освіти.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Встановіть відповідність між центрами України та відповідними їм
ознаками третинного сектору економіки.
1. Харків.
2. Кілія.
3. Знам’янка.
4. Трускавець.
|
А. Лікувально-оздоровчий центр.
Б. Залізничний вузол.
В. Морський порт
Г. Річковий порт.
Ґ. Освітній і науковий центр.
|
|
Достатній рівень (3
бали)
7. Виберіть НЕ правильне твердження.
А. Першість у світі за протяжністю залізниць утримує
Бельгія.
Б. Всесвітніми науковими та освітніми центрами є Кембридж
та Оксфорд.
В. Туризм випереджає за економічними показниками виробництво
автомобілів.
8. Поясніть причини виникнення та особливості розвитку сировинної та
енергетичної проблем.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Високий рівень (3
бали)
9. Доведіть вплив природних і суспільних чинників на розвиток туризму.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бажаю Вам успіху!
25.05.2020
ТЕМА.сталий розвиток - стратегія людства на xxi століття.
1.Уважно перегляньте відео . Скільки людство завинило планеті.
2.Уважно перегляньте презентацію.
Зробіть конспект в робочому зошиті.
3.Опрацюйте параграф 47 підручника.
4.Глобальна програма зі сталого розвитку складається із 17 амбітних
цілей сталого розвитку задля подолання бідності, викорінення нерів-
ності та несправедливості, а також протидії кліматичним змінам.
Що ви можете зробити вже сьогодні?
Для того щоб запропонувати своє рішення, виконайте таке:
1. Дізнайтеся більше про цілі сталого розвитку.
2. Оберіть найважливіші цілі сталого розвитку для України.
3. Дбайте щодня про свою планету.
Завдання виконані в робочому зошиті прошу сфотографувати і надіслати мені у Viber (+380677007067).
21.05.2020
ТЕМА.ГЛОБАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛЮДСТВА.
1.Уважно перегляньте презентацію.
Зробіть конспект в робочому зошиті.
2. Опрацювати параграф 45,46 підручника.
3. Творче завдання для учнів: Дослідження. Проявів глобальних проблем у своєму регіоні. За допомогою ресурсів Інтернету підготувати повідомлення про екологічні катастрофи, спричиненні господарською діяльністю людини.
Завдання виконані в робочому зошиті прошу сфотографувати і надіслати мені у Viber (+380677007067).
14.05.2020
ТЕМА.глобальні проблеми людства.
1.Уважно перегляньте відео урок.
2. Опрацювати параграф 44 підручника, дати відповіді на запитання в зошиті.
Завдання виконані в робочому зошиті прошу сфотографувати і надіслати мені у Viber (+380677007067).
07.05.2020
Тема.Аутсоргсинг. Комп'ютерне програмування.
Перегляньте презентацію.Зробіть конспект в робочому зошиті.
Перегляньте відео.
Гігант інноваційних технологій - Технопарк Цюріх.
Виконайте тест:
Тест виконати до 16:00
Тест виконати до 16:00
30/04/2020
Тема.Фінансові послуги.
Перегляньте презентацію.Зробіть конспект в робочому зошиті.
Фондова біржа.
Опрацювати параграф 42, дати відповіді на запитання ст. 238 в робочому зошиті .
Завдання виконані в робочому зошиті прошу сфотографувати і надіслати мені у Viber (+380677007067).
23.04.2020
Тема «Наукова діяльність. Освіта. Охорона
здоров’я»
Доброго
дня, шановні учні! Оскільки карантин продовжується, то ми навчаємося в
дистанційному режимі. Сьогодні ми ознайомимося з новою темою, що зазначена
вище.
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте
параграф 41 підручника (автори В.М.Бойко, І.Л.Датчук).
2. Перегляньте
відео:
https://www.youtube.com/watch?v=SVERq_sUHYE –Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров'я.
https://www.youtube.com/watch?v=l-tnoboSK0Y
– Галузі соціальної сфери.
3. Із
відео «Галузі соціальної сфери» запишіть у зошит структуру освіти.
4. Ознайомтеся
із рейтингом університетів світу за посиланням https://www.topuniversities.com/university-rankings/world-university-rankings/2019
Випишіть у зошит першу п’ятірку університетів світу
та університети України, які ввійшли у ТОП-1000 університетів світу. Чому
рейтинги українських ВНЗ низькі?
5. Випишіть
у зошит поняття «технопарк», «технополіс». Ознайомтеся із найбільшими
технопарками світу.
6. Дайте
короткі письмові відповіді (2-3 речення) на питання, користуючись текстом
підручника та інтернет-джерелами.
а) Які функції виконує Всесвітня організація
охорони здоров’я?
б) Які проблеми заважають стати Україні
державою з інноваційною економікою?
1. Опрацюйте параграф 41 підручника (автори В.М.Бойко, І.Л.Датчук).
2. Перегляньте відео:
3. Із відео «Галузі соціальної сфери» запишіть у зошит структуру освіти.
4. Ознайомтеся із рейтингом університетів світу за посиланням https://www.topuniversities.com/university-rankings/world-university-rankings/2019
5. Випишіть у зошит поняття «технопарк», «технополіс». Ознайомтеся із найбільшими технопарками світу.
6. Дайте короткі письмові відповіді (2-3 речення) на питання, користуючись текстом підручника та інтернет-джерелами.
Завдання виконані в робочому зошиті прошу сфотографувати і надіслати мені у Viber (+380677007067).
16.04.2020
Тема : « Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони світу.Країни світу з найбільшою кількістю об'єктів світової спадщини Юнеско. »
Шановні дев’ятикласники, пропоную вам виконати наступні завдання:
1. Ознайомтесь з матеріалом підручника § 39-40
2. Усно попрацюйте над запитаннями і завданнями в кінці параграфів.
3. Перегляньте відео та презентації до уроку
- Міжнародний туризм
- Туризм в Україні
https://sway.office.com/jBMX7RKN88ow1XTF?ref=Link&loc=play
1. Ознайомтесь з матеріалом підручника § 39-40
2. Усно попрацюйте над запитаннями і завданнями в кінці параграфів.
3. Перегляньте відео та презентації до уроку
- Міжнародний туризм
4. Виконайте інтерактивну вправу
- Мальовнича Україна
5. Інформацію з презентацій законспектувати в робочий зошит.
Відповіді на запитання надіслати вчителю.
Успіхів вам, шановні учні! Сподіваюся, що ви отримали нові знання і
задоволення від такої роботи!
Успіхів вам, шановні учні! Сподіваюся, що ви отримали нові знання і задоволення від такої роботи!
09.04.2020
Тема «Туризм у світі та Україні»
Доброго дня, шановні дев’ятикласники! Оскільки
карантин продовжується, то ми навчаємося в дистанційному режимі. Сьогодні ми
ознайомимося з новою темою, що зазначена вище.
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте
параграфи 39, 40 підручника (автори В.М.Бойко, І. Л.Датчук).
2. Перегляньте
відео:
https://www.youtube.com/watch?v=sOhjciFJw34 – Внутрішній
туризм в Україні
3. За
допомогою тексту підручника заповніть схему.
Види туризму
За
географічною ознакою
|
Залежно
від головної мети подорожі
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
|
Чинники розвитку туризму:
а) Рекреаційні ресурси –
б) Культурна спадщина –
в) Туристична інфраструктура –
5. Дослідіть
за допомогою інтернет-ресурсів складові рекреаційно-туристичного потенціалу
туристичних районів України. Результати роботи занесіть до таблиці.
Туристичний
потенціал України
Назва
району
|
Географічне
положення
|
Найвідоміші
природні об’єкти
|
Найвідоміші
культурно-історичні об’єкти
|
Види
туризму
|
Карпатський
|
||||
Поліський
|
||||
Подільський
|
||||
Київський
|
||||
Харківський
|
||||
Дніпровсько-Донецький
|
||||
Причорноморський
|
6. Дайте
короткі письмові відповіді (2-3 речення) на питання.
а) Які функції виконує Всесвітня туристична
організація?
б) Які країни світу є найбільш популярними
серед туристів та отримують найбільші доходи від розвитку туризму.
в) Назвіть основні туристичні регіони світу.
Поясніть, чому Європа утримує провідні позиції в міжнародному туризмі?
Успіхів
вам, шановні учні! Сподіваюся, що ви отримали нові знання і задоволення від
такої роботи!
Завдання виконані в робочому зошиті прошу сфотографувати і надіслати мені у Viber (+380677007067).
6. Дайте
короткі письмові відповіді (2-3 речення) на питання.
а) Які функції виконує Всесвітня туристична
організація?
б) Які країни світу є найбільш популярними
серед туристів та отримують найбільші доходи від розвитку туризму.
в) Назвіть основні туристичні регіони світу.
Поясніть, чому Європа утримує провідні позиції в міжнародному туризмі?
Успіхів
вам, шановні учні! Сподіваюся, що ви отримали нові знання і задоволення від
такої роботи!
Завдання виконані в робочому зошиті прошу сфотографувати і надіслати мені у Viber (+380677007067).
02.04.2020
Тема уроку: «Торгівля в Україні. Світовий ринок товарів та послуг»
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте
параграф 37, 38 підручника (автори В.М.Бойко, І.Л.Дітчук).
2. Додатково
опрацюйте опорно-ілюстративну схему (додається).
3. Виконайте
у зошиті схему:
Внутрішня
|
Зовнішня
(обмін товарами та послугами між
національними господарствами та ТНК)
|
|
Гуртова
(придбання товару значними партіями з
метою його просування від виробника або дилера до підприємств роздрібної
торгівлі чи споживача)
|
Роздрібна
(реалізовує товари у невеликій
кількості для задоволення потреби у них споживача та отримання прибутку)
|
4. Запишіть
у зошит основні показники зовнішньої торгівлі:
а) експорт – це …
б) імпорт – це …
в) торгівельний баланс – це …
5. Заповніть
у зошиті таблицю, користуючись інтернет-ресурсами , параграфом підручника та презентацією з попереднього уроку.
Найбільші
торговельно-економічні організації світу
Назва
організації
|
Штаб-квартира
|
Країни,
які входять
|
Мета
діяльності
|
Світова організація торгівлі (СОТ)
|
160 країн світу
|
||
Європейський Союз (ЄС)
|
|||
Північноамериканська угода про вільну
торгівлю (НАФТА)
|
|||
Асоціація держав Південно-Східної Азії
(АСЕАН).
|
6. Запишіть
у зошит основні тенденції сучасної зовнішньої торгівлі .
7. Дайте
короткі письмові відповіді на питання (2-3 речення).
а) Які товари пропонує Україна
для експорту та що вона імпортує?
б) Які зміни відбулися в
структурі експорту та імпорту України за останні роки?
в) Назвіть країни, що є
найбільшими торговельними партнерами України.
Завдання виконані в робочому зошиті прошу сфотографувати і надіслати мені у Viber (+380677007067).
19.03.2020
Торгівля як вид послуг . Форми торгівлі . Показники зовнішньої торгівлі . Торгівля в Україні .Обсяги та структура експорту й імпорту товарів та послуг . Чинники концентрації роздрібної торгівлі в населених пунктах , регіонах.
Законспектувати презентацію в робочому зошиті.Дати письмову відповідь на запитання розміщені в кінці презентації.
ккек
Немає коментарів:
Дописати коментар