7-8
Визначення мети, завдань, проблем творчого проекту.
Мета творчого проекту: виготовити краватку-метелика.
Завдання:
дослідити історичні відомості щодо виникнення та розвитку краваток-метеликів;
ознайомитися з різновидами краваток-метеликів.
Проблеми творчого проекту:
визначити призначення проектованого виробу;
здійснити підбір матеріалів та інструментів для виготовлення виробу;
визначити час на виконання роботи;
розрахувати всі витрати на виготовлення проектованого виробу.
1.2 Технічна довідка про виріб
Краватка-метелик або просто метелик — різновид краватки, що має форму банта. Являє собою тканинну стрічку, зав'язану навколо коміра симетричним вузлом.
1904 році на прем’єру опери Дж. Пучіні «Мадам Батерфляй» у Мілані музикантів оркестру зобов’язали одягнути краватки-метелики. Саме з цього часу краватка-метелик увійшов до історії свого народження.
Пошук виробів-аналогів та їх аналіз.
Нам необхідно виготовити краватку-метелика, для свята останнього звоника.
Для виготовлення краватки-метелика були обрані зразки моделей-аналогів, які відзначаються простотою форми та естетичним виглядом, відповідають за призначенням.
Модель-аналог № 1 Модель - аналог № 2
Модель - аналог № 3
Модель - аналог № 4
Аналіз та характеристики моделей-аналогів
Модель № 1. Краватка-метелик виготовлена з дерева. Використана технологія: випилювання лобзиком. Займає багато часу на виготовлення.
Модель № 2. Краватка-самов’яз. Виготовлена з натурального шовку.
Модель № 3. Краватка-метелик виготовлена з бавовни, жовтого кольору. Виготовлена з використання технології ручним швейним способом.
Модель № 4. Краватка «Регат». Бордовий колір, зручна у використанні. Не відповідає меті проекту.
Таблиця оцінювання показників моделей-аналогів (за 5-ти бальною шкалою)
Висновок. Проаналізувавши варіанти моделей-аналогів, варто за основу взяти зразок № 3. Простота у виготовленні, економічність та відповідність до мети та призначення виробу.
Конструкторський етап
Підбір матеріалів та інструментів: бавовняна тканина, гумка; голка, олівець, шпильки, ножиці, лінійка. Виготовляємо шаблони розміром - 6х4см та 25х13см.
Технологічний етап
3.1 Складання технологічної карти на виготовлення краватки-метелика
4. Заключний етап
4.1 Економічні розрахунки
Розрахунок витрат матеріалів
Розрахунок витрат собівартості виробу
Якщо витрачений час на виготовлення краватки-метелика становить 45 хвилин, а умовна оплата праці за 1 годину – 20 грн., то витрати на оплату праці дорівнюють 15 грн. Користувались виключно голкою та ножицями, тому відсутні витрати за електроенергію.
Отже, собівартість виробу становитиме:
8,00 + 15,00 =23,00 грн.
Для порівняння: ціна за аналогічний виріб у торговій мережі складає від 70 грн. Економічна доцільність дорівнює від 45 грн.
Висновок
Під час розробки творчого проекту досліджено історичні факти щодо виникнення та розвитку краваток взагалі й конкретно краватки-метелика, опановано їх різновиди, виготовлено краватку-мелетик.
Вироби – аналоги (різновиди), процес виготовлення
2. Підготуватися до захисту проекту.
Міні-проєкт: «Мій одяг – мій імідж»
1) Виконайте необхідні вимірювання і визначте свій розмір одягу і взуття (за українською, європейською та американською системами). Результати запишіть в зошиті.
Порада. Виконати завдання вам допоможе § 24, ст. 259-267, підручника Терещук А. І. Трудове навчання (для дівчат), 8 клас, 2016 р..
Міні-проєкт: «Моя зачіска»
2) Виконати практичну роботу в зошиті на ст. 282 підручника Терещук А. І. Трудове навчання (для дівчат) 8 клас, 2016 р.. Результати запишіть в зошиті.
Порада. Виконати завдання вам допоможе https://pidruchnyk.com.ua/880-trudove-8-tereschuk-medvid-2016.html
ЗАПИСИ В ЗОШИТІ СФОТОГРАФУЙТЕ І
ВИШЛІТЬ ВЧИТЕЛЮ У VIBER (+380677007067 ).
18.05.2020
Міні-проєкт: «Я – споживач»
1) Розглянути зображення на етикетці продовольчого товару (напр., молоко, сметана, печиво тощо). Визначити, які відомості про товар можна отримати. Внести дані в таблицю, попередньо накресливши її в зошиті за зразком на ст. 147 підручника І. Ю. Ходзицька. Трудове навчання (для дівчат), 7 клас, 2015 р.
Порада. Виконати завдання допоможе § 14, ст. 125-140 підручника І. Ю. Ходзицька. Трудове навчання (для дівчат), 7 клас, 2015 р.
На допомогу. https://pidruchnyk.com.ua/721-trudove-7-klas-hodzicka-dlya-divchat-2015.html Допомога рідних.
2) Розгляньте вдома етикетки тих продуктів харчування, які було придбано в магазині. Проаналізуйте, чи куплені продукти містять харчові добавки. Які це добавки? Чи є вони небезпечними для вашого здоров’я? Зробіть висновок в зошиті.
Порада. Виконати завдання допоможе § 14, ст. 125-140 підручника І. Ю. Ходзицька. Трудове навчання (для дівчат), 7 клас, 2015 р.
На допомогу. https://pidruchnyk.com.ua/721-trudove-7-klas-hodzicka-dlya-divchat-2015.html Допомога рідних.
ЗАПИСИ В ЗОШИТІ СФОТОГРАФУЙТЕ І
ВИШЛІТЬ ВЧИТЕЛЮ У VIBER (+380677007067 ).
04.05.2020
Продовжуємо працювати над проєктом №6. Виготовлення маски.
Бажаю здоров’я! Хай ця маска буде вам лише для профілактики!
Не будьте байдужими, шийте власноруч маски для своїх близьких та рідних людей.
КОЛИ ВАША МАСКА БУДЕ ГОТОВА , СФОТОГРАФУЙТЕ І
ВИШЛІТЬ ВЧИТЕЛЮ У VIBER (+380677007067 ).
27.04.2020
Шановні діти, ваша корисна праця сьогодні стане в нагоді… Виготовлення маски.
Матеріали
Закріпити машинною строчкою по краю ( верхній та нижній зрізи)
Закріпити машинною строчкою по краю ( верхній та нижній зрізи)
Чекаю на ваші фото.
13.04.2020
Проєкт №5 . "Охайне житло"
Шановні , діти! За цим посиланням Ви можете переглянути відеоурок
Міні проект "Охайне житло" https://drive.google.com/file/d/10owWkmy2MR-
Sl8QQ6IQLpUJp9j-FEjjF/view?usp=sharing Охайне житло
Послідовність виконання проєкту " Охайне житло "
-Визначте параметри свого житла(скільки метрів квадратних має житло , кількість кімнат ,додаткові приміщення , балкон тощо)та стан охайності житла .
-Подумайте, щоб вам хотілось змінити у вашій оселі.
-Складіть план міроприємств з організації охайного житла.
-Визнач , які мийні засоби підійдуть для прибирання приміщення та заповни таблицю.
-Добери інструменти , пристосування та обладнання для прибирання приміщення.
-Сфотографуйте ваше житло до і після прибирання. Побачите яких змін воно набуло.
Бажаю успіхів.
06.04.2020
Продовжуємо працювати над проєктом №4.Лялька-мотанка.
Оздоблення та декорування ляльки(на власний вибір).
КОЛИ ТВІЙ ТАЛІСМАН БУДЕ ГОТОВИЙ ,СФОТОГРАФУЙ І ВИШЛИ ВЧИТЕЛЮ У VIBER (+380677007067 ).
30.03.2020
Проєкт №4 . Лялька-мотанка майстер - клас.
Для виготовлення ляльки-мотанки підготуй ,будь-ласка:
== клаптик білої тканини (15-15 см )для голови,
== кольорові клаптики тканини (9-9 см для ручок , 8-15 см для спіднички та 4-7 см для фартуха), == шматочок синтипону або вати, == нитки(лляні ,шерстяні,бавовняні ) , == нитки муліне або трикутничок квітчастої тканини (для волосся або хустки ).

одягни віночок.Шию можна прикрасити
намистом.
Немає коментарів:
Дописати коментар