7 клас


 



 28.05.2020

                      Тема. Узагальнення вивченого матеріалу
      
        Дорогі діти, дякую за співпрацю. Ми з вами пройшли  тернисту дорогу                    дистанційного навчання. Дякую за вашу активність, за хороші знання. 

На завершення курсу географії  7 класу, я пропоную вам гру "Перший мільйон"
Маю надію, що ви справжні мільйонери, адже здобули міцні знання, а це також велике  багатство. Знання здобуті на уроках пригодяться вам у житті. Ну що ж вирушайте на здобуття свого "першого мільйона".

Вправа "Перший мільйон"

Тема. Мандрівка материками та океанами"

                                  Бажаю Вам успіху!

 Результати прошу сфотографувати і надіслати мені у Viber (+380677007067 ).


       26.05.2020
       КОНТРОЛЬНА РОБОТА №7. ТЕМА: ОКЕАНИ. Вплив людини на природу                         материків і океанів.

                 ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ СЕМИКЛАСНИКИ!

Шановні учні,сьогодні ви пишите контрольну роботу,для цього вам потрібно:

1. ВИКОНАТИ ПИСЬМОВО В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ СВІЙ ВАРІАНТ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ, СФОТОГРАФУВАТИ ВИКОНАНУ РОБОТУ ТА СЬОГОДНІ ,  26 травня, до 16.00 ГОД НАДІСЛАТИ ВИКОНАНУ РОБОТУ МЕНІ НА VIBER.

І варіант - виконують
Бринь Андріана
Гнатів Ангеліна
Зінько  Назар В.

             Підсумкова робота 7  Океани. Вплив людини на природу материків і океанів.
                                          Варіант І

Початковий рівень (кожне завдання — 1 бал)
1.    Вкажіть прізвище мандрівника, який першим перетнув Тихий океан.
А. Магеллан;        Б. Колумб;           В. Кук;        Г. Жак-Ів Кусто.
2.    Який із океанів є найхолоднішим та наймілкішим?
А. Індійський;      Б. Тихий;    В. Північний Льодовитий; Г. Атлантичний.
3.  Вкажіть наймолодший океан.
А. Індійський;      Б. Тихий;    В. Північний Льодовитий; Г. Атлантичний.

Середній рівень (3 бали)
4.    Запишіть назви географічних обєктів, позначених на карті цифрами.

(1,5,13,14,19,20)

 Достатній та високий рівень (кожне завдання — 2 бали) 


  5.    Встановіть правильну послідовність назв течій, починаючи з найпівденнішої.


                                             



А
Б
В
Г
А. Гольфстрім
1




Б. Західних Вітрів
2




В. Мусонна
3




Г. Перуанська
4







6.    Чому Індійський океан називають океаном «нагрітих вод» та найсолонішим океаном?
__________________________________________________________________________________________________________________________
7.  Поясніть, чому для розвязання екологічних проблем необхідне міжнародне співробітництво.
________________________________________________________________________________________________________________________

II варіант виконують:
Зінько Назар І.
Ільчишин Андрій
Лещишин Богдан

Підсумкова робота 7  Океани. Вплив людини на природу материків і океанів.
Варіант ІІ
Початковий рівень (кожне завдання — 1 бал)
1.  Вкажіть прізвище мандрівника, який першим із європейців «відкрив» Індійський океан.
А. Магеллан;        Б. Колумб;           В. Васко да Гама; Г. Жак-Ів Кусто.
2.    У якому океані найчастіше трапляються тайфуни та цунамі?
А. Індійському;    Б. Тихому; В. Північному Льодовитому; Г. Атлантичному.
3.    У якому океані майже посередині простягається піводний хребет?
А. Індійському;    Б. Тихому; В. Північному Льодовитому; Г. Атлантичному.

Середній рівень (3 бали)
4.    Запишіть назви географічних обєктів, позначених на карті цифрами.
                                                                 
                                                  (2,6,12,16,22,23)

   Достатній та високий рівень (кожне завдання — 2 бали) 
5.    Встановіть правильну послідовність назв морів, починаючи з півночі на південь.



А
Б
В
Г
А. Червоне
1




Б. Балтійське
2




В. Середземне
3




Г. Коралове
4




      
6.  Поясніть причини значного забруднення вод північної частини Атлантичного океану. _____________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________

7.  Оцініть наслідки використання людиною природних багатств материків і океанів.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

III варіант виконують :
Мисан Софія
Ногаль Олена
Сало Назар

Підсумкова робота 7 Океани. Вплив людини на природу материків і океанів.
Варіант ІІІ
Початковий рівень (кожне завдання — 1 бал)
1.    Вкажіть прізвище мандрівника-дослідника підводного світу океанів.
А. Магеллан;        Б. Колумб;           В. Васко да Гама; Г. Жак-Ів Кусто
2.  У якому океані розташований Маріанський жолоб?
А. Індійський;      Б. Тихий;    В. Північний Льодовитий; Г. Атлантичний.
3.  У якому океані шельф майже половину усього дна?
А. Індійському;    Б. Тихому; В. Північному Льодовитому; Г. Атлантичному.

Середній рівень (3 бали)
               4.  Запишіть назви географічних обєктів, позначених на карті цифрами.

(3,7,10,15,18,24)

Достатній та високий рівень (кожне завдання — 2 бали) 
5.    Встановіть правильну послідовність назв океанів у порядку зменшення їх максимальної глибини.




А
Б
В
Г
А. Атлантичний
1




Б. Північний Льодовитий
2




В. Тихий
3




Г. Індійський
4






6.  Поясніть причини багатства і різноманіття видового складу органічного світу Тихого океану.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7.  Які причини та можливі наслідки глобального потепління клімату Землі.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

IV варіант виконують:
Сайчук Софія
Холява Михайло


Підсумкова робота 7. Океани. Вплив людини на природу материків і океанів.
Варіант IV

Початковий рівень (кожне завдання — 1 бал)
1.  Вкажіть прізвище мандрівника-дослідника, який досліджував Північний Льодовитий океан.
А. Беллінсгаузен;           Б. Нансен;  В. Кук;        Г. Жак-Ів Кусто.
2.  У якому океані найбільш інтенсивне судноплавство?
А. Індійському;    Б. Тихому; В. Північному Льодовитому; Г. Атлантичному.
3.  Який океан оточений «вогняним кільцем»?
А. Індійський;      Б. Атлантичний;  В. Північний Льодовитий; Г. Тихий.

Середній рівень (3 бали)
 4.  Запишіть назви географічних обєктів, позначених на карті цифрами.

                                          (4,8,9,11,17,21)
                               
                        Достатній та високий рівень (кожне завдання — 2 бали) 
5.    Встановіть правильну послідовність назв морів у порядку збільшення середньорічної температури їх вод.




А
Б
В
Г
А. Японське
1




Б. Балтійське
2




В. Коралове
3




Г. Берингове
4





 6.  Чому не всі моря Північного Льодовитого океану вкриваються кригою? Назвіть їх.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.  Як, на Вашу думку, можна запобігти забрудненню довкілля.
______________________________________________________________________________________________________________________________






                                     Бажаю Вам успіху!





                 21.05.2020
          
        ТЕМА . Міжнародне співробітництво у розвязуванні         екологічних проблем.Міжнародні організації з охорони природи.
                                      
                                        1.Перегляньте відеоурок.(з 9 хв.55 с.)


                                2. Опрацювати параграф 63 (ст.252,253).


           3. Розказати батькам, бабусі та дідусю про важливість сортування                               сміття https://www.youtube.com/watch?v=91OM9aZLxyg
             
                              Підгоуватися до тематичного оцінювання.
                                  
                           Бажаю Вам успіху!


19.05.2020
ТЕМА . ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ МАТЕРИКІВ І ОКЕАНІВ

1.Перегляньте відеоурок.

      2.ОПРАЦЮВАТИ 63 ПАРАГРАФ ПІДРУЧНИКА(ст.250,251).                3. Розробка резолюції (підсумкового документу)                                 «Мій власний вклад у розв’язання екологічних проблем».

      Завдання  виконані в  контурній карті , а також завдання виконані  в робочому зошиті ,                              прошу   сфотографувати  і надіслати  мені  у Viber (+380677007067 ).




 14.05.2020                   
                          
        Тема «Використання природних багатств материків і океанів»
      Природні багатства материків і океанів, їхні особливі види, наслідки використання ресурсів людиною.
Порушення природної рівноваги.
 Антропогенні ландшафти.
                            

                                   1.   Перегляньте урок.

                                 
                     

                        3.ПІДГОТУВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ НА ТЕМУ:                                                                МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО В РОЗВЯЗАННІ ЕКОЛОГІЧНИХ                                  ПРОБЛЕМ.

  Завдання  виконані в  контурній карті , а також завдання виконані  в робочому зошиті , прошу сфотографувати  і надіслати  мені  у Viber (+380677007067 ).


12.05.2020

             ТЕМА: КОНТРОЛЬНА РОБОТА №6. ТЕМА: океани.

              ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ СЕМИКЛАСНИКИ!

Шановні учні,сьогодні ви пишите контрольну роботу,для цього вам потрібно:



1. ВИКОНАТИ ПИСЬМОВО В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ СВІЙ ВАРІАНТ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ, СФОТОГРАФУВАТИ ВИКОНАНУ РОБОТУ ТА СЬОГОДНІ ,  12 травня,до 16.00 ГОД НАДІСЛАТИ ВИКОНАНУ РОБОТУ МЕНІ НА VIBER.


І варіант - виконують

Бринь Андріана
Гнатів Ангеліна
Зінько  Назар В.




Варіант  1
Рівень 1.
1.     Яким кольором позначаються на географічній карті теплі течії:
а) червоним ;                     б) синім.
(  1 бал )
2.     Розподіліть назви цих географічних об’єктів по океанах: Охотське, Суецький, Норвезьке, Ісландія, Філіпінські, Маріанський, Мусонна, Мендєлєєва:
Тихий                   Атлантичний         Індійський             Північний Льодовитий
( 2 бали )
Рівень 2.
3.     Які рослини і тварини поширені в Океанії?
4.     На які мінеральні ресурси багатий Індійський океан ?
5.     Назвіть найпотужнішу теплу течію Світового океану. Де вона знаходиться ?
( по 1 балу )
Рівень 3.                                                                                                      
6.     Чому солоність вод Атлантики в різних її частинах неоднакова ?
( 1 бал )
7.     Назвіть течії Індійського океану, що змінюють свій напрям двічі на рік. Поясніть причини такого явища.
( 2 бали )
Рівень 4.
8.     Які заходи Ви запропонували б для охорони природи Світового океану ?

(  3 бали )




II варіант виконують:
Зінько Назар І.
Ільчишин Андрій
Лещишин Богдан


 Варіант   2
Рівень 1.
1.     Яким кольором позначаються на географічній карті холодні течії:
а) червоним ;                     б) синім.
(  1 бал )
2.     Розподіліть назви цих географічних об’єктів по океанах: Шрі–Ланка, Ява, Лабрадорська, Мадагаскар, Течія Західних Вітрів, Ломоносова, Калімантан, Канарські:
Тихий                   Атлантичний         Індійський             Північний Льодовитий
( 2 бали )
Рівень 2.
3.     Хто і коли досліджував Тихий океан?
4.     Назвіть основні періоди вивченнята дослідження Світового океану.
5.     Назвіть найглибоководнішу западину Світового океану. Де вона знаходиться ?
( по 1 балу )
Рівень 3.                                                                                                      
6.     Охарактеризуйте географічне положення Індійського океану.
( 1 бал )
7.     Яке походження островів Океанії? Наведіть приклади.
( 2 бали )
Рівень 4.
8.     Які екологічні проблеми характерні для Північного Льодовитого океану. З чим вони пов’язані ?

(  3 бали )


III варіант виконують :
Мисан Софія
Ногаль Олена
Сало Назар


Варіант  3
Рівень 1.
1.     Панамський канал сполучає Атлантичний океан з :
а) Індійським ;                     б) Тихим ;           в) Північно – Льодовитим.
(  1 бал )
2.     Розподіліть назви цих географічних об’єктів по океанах: Японське, Ісландія, Ломоносова, Бенгальська, Біле, Гольфстрім, Перська, Гавайські:
Тихий                   Атлантичний         Індійський             Північний Льодовитий
( 2 бали )
Рівень 2.
3.     Дайте визначення понять : атоли.
4.     Вкажіть, де солоність Світового океану найбільша ?
5.     Де розташоване море без берегів і як воно називається ?
( по 1 балу )
Рівень 3.                                                                                                      
6.     Поясніть, як залежать від клімату температура та солоність поверхневих вод Індійського океану ?
( 2 бали )
7.     Поясніть, чому в Північному Льодовитому океані крига постійно дрейфує.
( 1 бал )
Рівень 4.
8.     Які екологічні проблеми характерні для Антлантичного океану. З чим вони пов’язані ?

(  3 бали )



IV варіант виконують:
Сайчук Софія
Холява Михайло

 Варіант   4
Рівень 1.
1.     Хто вперше з європейців проплив через величезні простори Тихого океану :
а) Д. Кук ;                     б) Х. Колумб ;           в) Ф. Магеллан.
(  1 бал )
2.     Розподіліть назви цих географічних об’єктів по океанах: Берингова, Бермудські, Мадагаскарська, Карське, Зеленого Мису, Перуанська, Гренландське, Аравійське:
Тихий                   Атлантичний         Індійський             Північний Льодовитий
( 2 бали )
Рівень 2.
3.     Який материк омивається водами усіх чотирьох океанів?
4.     Перелічіть географічні пояси в яких знаходиться Атлантичний океан.
5.     Які океани сполучає Суецький канал ?
( по 1 балу )
Рівень 3.                                                                                                      
6.     Чим пояснюється різноманітність клімату Тихого океану ?
( 1 бал )
7.     Охарактеризуйте властивості водних мас Північного Льодовитого океану.
( 2 бали )
Рівень 4.
8.     Чому захист Світового океану від забруднення є обов’язком людей всієї планети, а не окремих держав.

(  3 бали )
                                            
                                       Бажаю Вам успіху!





                                                              07.05.2020



                           Тема «Північний Льодовитий океан»

                               1. Перегляньте відео.
                                         
                                            


                                    2. Перегляньте відео(законспектувати).
                                                                                                               
                  3.Практична робота № 12.Позначення географічних об'єктів та                                                             течій океанів на контурній карті.(продовження).

                                                                                                           
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      


Завдання № 10, 11, 12, виконані в  контурній карті , а також завдання виконані  в робочому зошиті , прошу сфотографувати  і надіслати  мені  у Viber (+380677007067 ).





05.05.2020

                                            Тема «Індійський океан»


 1. Перегляньте презентацію (законспектувати):




























 2. Перегляньте відео-урок :


3.  Практична робота № 12. Позначте на контурній карті (див. карту «Індійський  океан» і таблицю «Географічні об’єкти Світового океану») та вивчіть об’єкти географічної номенклатури  Індійського океану.

Успіхів вам у роботі! Надіємось, що ви отримали нові знання і задоволення від такої роботи!



Завдання № 10, 11. виконані в  контурній карті , а також завдання виконані  в робочому зошиті , прошу сфотографувати  і надіслати  мені  у Viber (+380677007067 ).





30.04.2020

              Тема «Атлантичний океан»


    Виконайте завдання:
    1. Опрацюйте параграф 59 підручника (автори В.Ю.Пестушко, Г.Ш.Уварова).

    2. Перегляньте відео-урок :


 3. Заповніть у зошиті таблицю, користуючись текстом підручника.
 Дослідження Атлантичного океану
Дослідник
Результати досліджень
Христофор Колумб

І. Крузенштерн та Ю. Лисянський



4. Користуючись текстом підручника доповніть речення. Запишіть їх у зошит.
- Найглибшою западиною Атлантичного океану є …
- По дну Атлантичного океану тягнуться найдовші у світі серединно-океанічні хребти …
- Атлантичний океан розташований в  таких кліматичних поясах: ...
- Більш холоднішими районами Атлантичного океану є ...
- Найтепліші води Атлантичного океану в … широтах.
- Найвища солоність води в Атлантичному океані спостерігається у … широтах.
- Найпотужнішою теплою течією Атлантичного океану є …


5.   Практична робота № 12. Позначте на контурній карті (див. карту «Атлантичний океан» і таблицю «Географічні об’єкти Світового океану» ) та вивчіть об’єкти географічної номенклатури Атлантичного океану:
моря: Середземне, Чорне, Азовське, Північне, Балтійське, Саргасове, Карибське;
затоки: Мексиканська, Гвінейська, Біскайська;
протоки: Гібралтарська, Ла-Манш;
підводні хребти: Північноатлантичний, Південноатлантичний;
глибоководні жолоби: Пуерто-Ріко;
острови: Ісландія, Бермудські, Зеленого Мису;
теплі течії: Північна Пасатна, Гольстрім, Південна пасатна, Північноатлантична;
холодні течії: Лабрадорська, Західних вітрів, Канарська.

Успіхів вам у роботі! Надіємось, що ви отримали нові знання і задоволення від такої роботи!



Завдання № 10, 11. виконані в  контурній карті , а також завдання виконані  в робочому зошиті , прошу сфотографувати  і надіслати  мені  у Viber (+380677007067 ).











28.04.2020

Тема. Тихий океан. Органічний світ і природні ресурси . Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків.


1. Аналіз д/з у віртуальному класі:- проходження географічної номенклатури https://learningapps.org/display?v=pv98v3do317 (результат сфотографувати).         

 2.     Пазл «Тихий океан» + опитування

https://learningapps.org/display?v=p2knfzq4j17(результат сфотографувати).

          Переходимо до нової теми:


       1.  Перегляньте відео-урок.





   2.Назвіть п’ять фактів про природу Тихого океану, про які  ви   дізналися сьогодні.(Запишіть в зошит).


 4.Практична робота № 12.Позначення географічних об'єктів      та     течій океанів на контурній карті.(Тихий океан).  

   3. Опрацювати  § 58 , дати відповіді на питання 4-6 на  ст. 227(запишіть в  зошит). 


Завдання № 10, 11. виконані в  контурній карті , а також завдання виконані  в робочому зошиті , прошу сфотографувати  і надіслати  мені  у Viber (+380677007067 ).





23.04.2020


Тема. Тихий океан.Його загальна характеристика. Історія дослідження океану та рельєф дна.



1. Перегляньте Відео до теми:

Наскільки великим є океан?
Світовий океан - що ми про нього знаємо?
Що дізнались лише про третину організмів, що населяють його води.
Що 80% вивержень вулканів відбувається під водою.
Що найдовший гірський ланцюг на землі знаходиться під водою.
Що його глибини зберігають більше артефактів, ніж всі музеї світу.



          Переходимо до нової теми:


       2.  Перегляньте відео-урок: Тихий океан.


3.Практична робота № 12.Позначення географічних об'єктів та     течій океанів на контурній карті.(Тихий океан).




      Інтерактивні вправи до теми


       Океани 




      Д/З.  Параграф № 57.



Завдання № 10, 11. виконані в  контурній карті  прошу сфотографувати  і надіслати  мені  у Viber (+380677007067 ).







16.04.2020

Тема: Контрольна робота №5. Тема: Євразія

Доброго дня, шановні семикласники!

Шановні учні,сьогодні ви пишите контрольну роботу,для цього вам потрібно:


1. ВИКОНАТИ ПИСЬМОВО В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ СВІЙ ВАРІАНТ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ, СФОТОГРАФУВАТИ ВИКОНАНУ РОБОТУ ТА СЬОГОДНІ, 16 КВІТНЯ, ДО 16.00 ГОД НАДІСЛАТИ ВИКОНАНУ РОБОТУ МЕНІ НА VIBER.


І варіант - виконують

Бринь Андріана
Гнатів Ангеліна
Зінько  Назар



II варіант виконують:
Зінько Назар І.
Ільчишин Андрій
Лищишин Богдан






III варіант виконують :
Мисан Софія
Ногаль Олена
Сало Назар



IV варіант виконують:
Сайчук Софія
Холява Михайло


Бажаю Вам успіху!


14.04.2020

Тема. Дослідження "Здійснення уявної подорожі уздовж 50 -ої паралелі. Складання карти маршруту з позначенням країн, природних обєктів та природних  комплексів.

Метою даного дослідження є  узагальнення знань учнів про природу Євразії, закріплення  знань про географічні закономірності. 
Виконуючи дане дослідження ви  продовжите формувати вміння  користування різноманітними джерелами географічної інформації, в тому числі і Інтернету для відбору  даних про географічні об’єкти. Ви навчитеся складати карту уявної подорожі, продовжите розвивати  географічне мислення
Для цього щоб зробити  дослідження  зберіть докладну інформацію про  об’єкти через які ви будете прокладати маршрут подорожі. В цьому вам допоможуть різноманітні джерела географічної  інформації:  підручники, атласи, електронні посібники, енциклопедії, а також сайти мережі Інтернет.

Ваше завдання: за картами атласу здійснити уявну подорож материком Євразія уздовж 50-ї паралелі – визначити країни, міста,
великі форми рельєфу та природні зони, які перетинає дана паралель. Можна відшукати унікальні природні об’єкти, які б ви хотіли  відвідати.  Свій вибір обґрунтуйте.
Складіть карту з маршрутом уявної подорожі (укажіть назви географічних об’єктів).

Вам необхідно здійснити подорож уздовж 50 -ої паралелі у Євразії.  Докладна інформація про те, як це здійснити в матеріалі у який ви зайдете за посиланням.

Географічні об'єкти  уздовж 50-ї паралелі

    

Прошу виконане завдання сфотографувати і надіслати у Viber  (+380677007067)
                               😘😘😘


09.04.2020


         

     Тема: «Населення Євразії. Найбільші держави Європи та Азії.                                                   Звязки   України з країнами Європи та Азії ».                                                                                 Практична робота №10 «Позначення на контурній карті назв географічних                           об’єктів Євразії».



  Доброго дня, шановні семикласники! Ми продовжуємо дистанційне навчання. Отож, пропоную вам сьогодні заняття на тему, що зазначена вище. Для продуктивної роботи вам потрібні: підручник, атлас, робочий зошит, інтернет і, звичайно ж, хороший настрій. Тож бажаю  вам успіхів!


1.Опрацюйте § 56 «Населення. Держави». 

2.Перегляньте відео-уроки:





   3.  Завершити   практичну роботу  №10

  «Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії».



 4.Завдання:

Прошу  в програмі CLASROOM приєднатися до класу  за кодом :
siazqlv
1.    Виконати підсумковий тест з теми «Євразія» 



07.04.2020

Тема заняття « Населення  Євразії. »


Доброго дня, шановні семикласники! Ми продовжуємо дистанційне навчання. Отож, пропоную вам сьогодні заняття на тему, що зазначена вище. Для продуктивної роботи вам потрібні: підручник, атлас, робочий зошит, інтернет і, звичайно ж, хороший настрій. Тож бажаю  вам успіхів!


Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграф 56, п.1 підручника (автори В.Ю.Пестушко, Г.Ш.Уварова).




2. Перегляньте відео-урок:
https://www.youtube.com/watch?v=RjQ96lS45_c&t=209s  – Населення      Євразії  (до 8 хв.36 сек.).



3. Заповніть у зошиті таблицю, користуючись текстом підручника.
Расовий склад населення Євразії
Людська раса
Район компактного проживання
Європеоїдна

Монголоїдна

Негроїдна



4. Виконайте у зошиті схему.

Релігії Євразії

Світові
Національні


Християнство
(Європа, Росія, Філіппіни)
Іслам
(Центральна та Західна Азія)
Буддизм
Південно-Східна та Східна Азія
Конфуціанство
(Китай)
Синтоїзм
(Японія)
Індуїзм
(Індія)
Іудаїзм
(Ізраїль)




5. Користуючись текстом підручника доповніть речення. Запишіть їх у зошит.
- Найбільшою мовною сім’єю на території Євразії є…
- Українці належать до …. групи народів.
- Найчисельнішими народами світу та Євразії є …
- Причинами нерівномірного розміщення населення Євразії є…
- Найбільшою за площею державою світу є …
- Найменшою за площею державою світу є …
- Найрозвинутішими державами Євразії є …



6. Підготуйтеся до підсумкового оцінювання із теми «Євразія».

02.04.2020


Доброго дня діти! Оскільки карантин, то ми продовжуємо дистанційне навчання.

 Тема заняття: « Зміна природи материка людиною.  Сучасні екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО   ».

Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграф 55 підручника (автори В.Ю.Пестушко, Г.Ш.Уварова).

2. Перегляньте відео-урок:
https://www.youtube.com/watch?v=7gqGj1NHFT8 – Природні зони Євразії

3. Випишіть із параграфа підручника об’єкти, які віднесені до списку Світової природної спадщини ЮНЕСКО.                                                                   
   
  Підготуйте презентацію (проект) про один із об’єктів. (За бажанням). Продемонструєте його у перший день після карантину.


   4.  За матеріалами відеоуроку створіть таблицю «Національні парки Євразії»
Національні парки
Об’єкти, що охороняються
1. Плитвицькі озера (Хорватія)

2. Три паралельні річки (Китай)

3. Бруківка гігантів (Ірландія)

4. Тейде (Іспанія)

5.Сундарбан (Індія, Бангладеш)

6. Нанда Деві (Індія)

7. Читван (Непал)

8. Біловезька пуща (Білорусь, Польща)

9. Фудзі Хаконе-Ідзу (Японія)

10. Стельвіо (Італія)


4. Дайте  письмові відповіді  в робочих зошитах на запитання в кінці параграфа         55 (стор.213).

Успіхів вам, шановні учні! Надіюсь, що ви отримали нові знання і задоволення від такої роботи!

     Завдання виконані в  робочому зошиті прошу сфотографувати  і надіслати  мені  у Viber (+380677007067 ). 

30.03.2020

 Тема    "Природні зони Євразії"
Добий день  діти! В умовах карантину ми продовжуємо наше навчання   в  дистанційному  режимі.   Пропоную вам матеріали  до теми " Природні зони Євразії "


Виконайте наступні завдання:
1. Використовуючи карту природних зон Євразії атласу, назвіть природні зони материка з півночі на південь по 80° сх. д.
2. Який висновок можна зробити про послідовність зміни природних зон і її причини?
3. Назвіть відому вам закономірність у зміні природних зон.
4. За картою з’ясуйте,  які природні зони є тільки на заході і тільки на сході материка. Подумайте, чому вони не утворюють суцільної смуги. Для відповіді проаналізуйте кліматичну карту Євразії.
5.  Назвіть природні зони, що лежать всередині материка. Якими кліматичними умовами можна пояснити їхнє утворення?
6. Перегляньте  два відеоуроки (  перший  з попереднього  уроку ) .

7.  Використовуючи тематичні карти атласу, матеріали відеоуроків складіть у зошиті таблицю «Характеристика природних зон Євразії»
Назва зони
Географічне положення
Тип клімату, t зими, літа, кількість опадів
Тип ґрунту
Рослини
Тварини
Арктичні пустелі





Тундра





Лісотундра





Тайга





Мішані ліси





Широколисті ліси





Лісостеп





Степ





Пустелі:
-тропічні
- субтропічні
- помірні





Пустелі:
-тропічні
- субтропічні
- помірні





Вічнозелені твердолисті ліси і чагарники





Мусонні ліси





Савани та рідколісся





Вологі екваторіальні ліси






  8. Опрацюйте параграфи  51, 52, 53, 54 підручника (автори  В.Ю.Пестушко,  Г.Ш.Уварова).

  9. Дайте відповіді на запитання в кінці параграфа 54 (стор.209).                        10. Таблицю  "  Характеристика природних зон  Євразії   "прошу                       сфотографувати  і надіслати  мені  у Viber (+380677007067 ).

19.03.2020

                               Євразія.   Природні  зони.

                                                  Прошу переглянути  відеоурок.



17 .03.2020

                

                    Євразія . Води суходолу.

                                             
                                                                                                                                                                   
 Практична робота № 10 (продовження ).










Немає коментарів:

Дописати коментар